вівторок, 8 грудня 2015 р.

My Banggood Winter Wishlist.

 photo 111 - _zpsbk8nb8lw.png

1. Pullover Knitted Dress(сукня) 2. Fleece Camel Coat (пальто) 3. Cat Shoulder Bags (сумка) 4. Ankle Boot Women (взуття)

Я довіряю класиці. Тому я вибираю зазвичай образи в однотонній гамі, мені здається, що саме з цього потрібно формувати свій власний стиль. З часом я почну додавати колір, та яскраві акценти. Хоча інколи я вже це використовую у створені своїх луків. 

А най,ажанішими образами для цієї зими я бачу саме такими. Я люблю в одязі почувати себе комфортно. І мені дуже важливо, щоб речі, які я ношу були приємними на дотик, і не занадто врізались у погляд. Я не дуже люблю в звичайні дні, щоб мій образ так би мовити "кричав" про себе. Зазвичай я одягаюсь і вирушаю на пошуки нових ідей, свіжих думок та різних цікавостей. І такий одяг мені допомагає без зайвих емоцій, спокійно сприймати цей світ.

Перший і другий образ я створила на кожен день. А третій буде доречним як на якомусь заході такі і на майже будь-якій вечірці.


translate

Я доверяю классике. Поэтому обычно я выбираю образы в однотонный гамме, мне кажется, что именно с этого нужно формировать свой собственный стиль. Со временем я начну добавлять цвет, и яркие акценты. Хотя иногда я уже это использую в создании своих луков.
А самыми желанными  образами для этой зимы я вижу именно такие. 

Я люблю в одежде чувствовать себя комфортно. И мне очень важно, чтобы вещи, которые я ношу были приятными на ощупь и не слишком врезались в взгляд. Я не очень люблю в обычные дни, чтобы мой образ так сказать "кричал" о себе. Обычно я одеваюсь и ухожу на поиски новых идей, свежих мыслей и различных интересностей. И такая одежда мне помогает без лишних эмоций, спокойно воспринимать этот мир.

Первый и второй образ я создала на каждый день. Третий же будет уместен как на каком-то мероприятии такие и почти для любой вечеринки.


 photo 222 - _zpszu8mwdik.png
1. Long Woolen Coat (пальто) 2. Soft Knitwear Sweater (светр) 3. Casual Outdoor Handbags (рюкзак) 4. Women's Suede Platform Shoes (взуття) 5. Retro High Waist Trousers (брюки)

 photo 3 - _zpsbxxm13o9.png
1. Elegant Ladies Dress (сукня) 2.  Clutch (клатч) 3. Metal Pointed Toe Pumps (туфлі) 4. Batwing Wool Cape (пончо)

Немає коментарів:

Дописати коментар