неділю, 13 грудня 2015 р.

December inspiration.

 photo large 3_zpswtb7tqzb.jpg
 photo tumblr_nxi5vjIlWQ1qcbrmyo1_1280_zpsifvec0nd.jpg

Я розумію, що більшість із цих відтінків асоціюються у вас з весняними. Але саме цієї зими вони стали моїми фаворитами. Оцю прозорість, білосніжність, ніжність і певну холодність я бачу в зимі. І в даний момент ці світлини передають мій настрій і стан душі.

translate

Я понимаю, что большинство из этих оттенков ассоциируются у вас с весенними. Но именно этой зимой они стали моими фаворитами. Эту прозрачность, белизну, нежность и определенную холодность я вижу в зиме. И в данный момент эти фотографии передают моё настроение и душевное состояние.


 photo large 2_zpsplkj4zhg.jpg
 photo large 7_zpsicphxa65.jpg
 photo large 15_zpsupybwlqj.jpg
 photo large_zpsjkbftmeq.jpg
 photo large 34_zpss3xy5pcx.jpg
 photo large 1_zpsvh06h64o.jpg
 photo tumblr_nuih4qu8kX1tzzz5eo1_r2_1280_zps65nq1lvm.jpg
 photo fheater_zps2iywxudt.jpg
 photo tumblr_ne7y9wdjEm1tqh7ovo1_1280_zpsg4sd28ei.jpg
 photo large 17_zps3uf0b9kh.jpg

Немає коментарів:

Дописати коментар