неділю, 29 березня 2015 р.

You'll be an angel with one wing.

 photo dress_zpsupurzo6b.jpg
 photo sweet_zpsjhpbsvyl.jpg

Я люблю цю сукню за її колір та довжину. У таких сукнях я відчуваю себе дуже комфортно. І навіть здається, що вони впливають на мою поведінку та манеру рухатись. Я із задоволенням хотіла б мати не одну таку сукню, а хоча б 3 чи 5, щоб їх можна було одягати як в будні дні так і для якихось особливих випадків. Адже, коли одягаєш в звичайний день щось подібне, здається, що і сам день стає трішки особливим.

translate

Я люблю это платье за его цвет и длину. В таких нарядах я чувствую себя очень комфортно. И даже кажется, что они влияют на моё поведение и манеру двигаться. Я с удовольствием хотела бы иметь не одно такое платье, а хотя бы 3 или 5, чтобы их можно было надевать как в будние дни так и для особых случаев. Ведь, когда одеваешь в обычный день что-то подобное, кажется, что и сам день становится немного особенным.


 photo vineblogger_zpsswum9s1x.jpg
 photo bordoheels_zps74jthc5y.jpg
 photo shoesbordoheels_zps9pryesqx.jpg
 photo dressvine_zps0p5dbzpx.jpg
 photo vine_outfit_oxana_udovenko_zps1d26dhf9.jpg
 photo oxana_udovenko_zpsqkbryxqa.jpg
 photo 56_zpsqn3wmnv2.jpg
 photo IMG_4467_zpsuscwxpum.jpg
 photo IMG_4415_zpsfi0g2njx.jpg
 photo bordo_dress_heels_outfit_brunette_hair_zpspllyzqia.jpg
 photo oksana_udovenko_zps9ddg7fhx.jpg

#nowplay: Марко Світолюб – Ти станеш ангелом з одним крилом

Немає коментарів:

Дописати коментар