пʼятницю, 27 грудня 2013 р.

It's time for miracles!


Минають останні дні 2013 року... Не знаю як для вас, але для мене цей рік був особливим. Хоча б тому, що я намагалася зробити його таким.
І я абсолютно задоволена тим, що він мені приніс!

Вже декілька років у мене є така традиція, під час зимових свят я записую або замальовую свої бажання на папері, все чого б мені хотілося отримати в наступному році. І це кожного разу спрацьовує.
А ще я давно помітила, що бажання, які я загадую в новорічну ніч обов'язково здійснюються і це просто якась незрозуміла магія для мене.

З цього всього я думаю ви вже зрозуміли, що зима для мене особлива пора. З її приходом у мене з'являється якесь дивне відчуття. Воно таке тепле, ніжне, затишне щире та казкове. Новорічний настрій виникає сам по собі. Особливо я радію, коли за вікном падає сніг, світить сонце, а тато приносить до дому пухнасту ялинку.

Скільки всього чудового зі мною трапилося у цьому році! Навіть всього зараз і не згадати. Але найголовніше бажання, яке здійснилося - це поїздка до такого бажаного та загодкового міста Лева. Про це я вам детальніше розповім в наступних постах.
А ще однією з приголомшливих подій виявилось те, що в Києві, березні відбудеться концерт гурту Thirty Second To Mars. І звичайно я там буду. Як я здивувалась, коли згадала, що у списку моїх бажань на 2013 рік був такий пункт "- Я піду на концерт 30 second to mars, який відбудеться в Києві" і вуаля, мій квиток вже лежить в шухляді та чекає свого зіркового часу =)

Тож, що я хочу сказати вам, любі мої, не переставайте мріяти, мрійте тут і зараз, мрійте так ніби це трапиться з вами вже завтра, і так ніби у  цього бажання немає ніякого іншого виходу, як тільки стати реальністю...І тоді все буде так, як вам того захочеться. Тому живіть, радійте, чекайте на Новий рік, який принесе вам найбажаніше. Будьте щасливими, веселих вам свят!

А я пішла прикрашати свою гарнесеньку ялинку :)

Якщо ж у вас ще не з'явився новорічний настрій, або щось його зіпсувало, чи може він просто десь вивітрився так і недочекавшись свята, не сумуйте. В найближчий час я вам дам декілька не складних, ефективних порад, які повернуть вам відчуття свята <3

translate

Проходят последние дни 2013 года... Не знаю как для вас, но для меня этот год был особенным. Хотя бы потому , что я пыталась сделать его таковым . И я абсолютно довольна тем , что он мне принес! 

 Уже несколько лет у меня есть такая традиция , во время зимних праздников я записываю или зарисовываю свои желания на бумаге, все чего бы мне хотелось получить в следующем году. И это каждый раз срабатывает. 
А еще я давно заметила , что желания, которые я загадываю в новогоднюю ночь обязательно осуществляются и это просто какая-то непонятная магия для меня. 

 Из этого всего я думаю вы уже поняли , что зима для меня пора особая . С ее приходом у меня появляется какое-то дивное ощущение . Оно такое теплое, нежное, уютное, искреннее и сказочное. Новогоднее настроение возникает само по себе . Особенно радуюсь, когда за окном падает снег, светит солнце, а папа приносит домой пушистую елку. 

 Сколько всего замечательного со мной случилось в этом году! Даже всё сейчас и не вспомнить. Но самое главное желание , которое исполнилось - это поездка в столь желанный и загадочный город Льва. Об этом я вам подробнее расскажу в следующих постах. 
Одним из потрясающих событий оказалось то, что в Киеве , в марте состоится концерт группы Thirty Second To Mars . И конечно я там буду. Как я удивилась, когда вспомнила, что в списке моих желаний на 2013 год был такой пункт " - Я пойду на концерт 30 second to mars , который состоится в Киеве " и вуаля, мой билет уже лежит в ящике и ждет своего звездного часа  = )  

 Итак, что я хочу сказать вам, дорогие мои, не переставайте мечтать, мечтайте здесь и сейчас, мечтайте будто это случится с вами уже завтра, и как будто у этого желания нет никакого другого выхода, как только стать реальностью... И тогда все будет так, как вам того захочется. Поэтому живите, радуйтесь, ждите на Новый год, который принесет вам желанное. Будьте счастливы, веселых вам праздников! 

 А я пошла украшать свою прелестную елку :) Если же у вас еще не появился новогоднее настроение , или что-то его испортило , может он просто где-то выветрился так и не дождавшись праздника , не унывайте. В ближайшее время я вам дам несколько несложных, действующих советов, которые вернут вам ощущение праздника <3


#nowplay: Calvin Harris – Feel So Close

Немає коментарів:

Дописати коментар