пʼятницю, 12 липня 2013 р.

Beautiful architecture, from the past to today.


А ви знали, що архітектура впливає на нашу психологію найбільше, з поміж всіх видів мистецтва? Бо саме вона оточує нас звідусіль, і якщо ми можемо не слухати музики, чи не дивитися на картини або перестати читати літературу, то від архітектури ми просто не можемо подітися. Звичайно, можна покинути все та податися на безлюдний острів, але і там ми, скоріш за все збудуємо якесь бунгало, щоб заховатися від різних погодних умов.

Тому так само, як ми піклуємось про здоровя нашого тіла, та їмо корисну їжу, ми маємо так само живити свою душу якісними творами мистецтва. Особисто я із задоволенням піддаюся впливу на себе прекрасної архітектури, яку вдається побачити.

Ось так сидячи за столом, слухаючи спокійну, приємну музику та п'ючи смачний чай, я й пишу цей запис. Цього чудового вечора я хочу поділитися з вами своїми улюбленими фотографіями прекрасної архітектури. Саме о цій частині доби мені хочеться переглядати їх.  І цей, такий простий процес приносить мені особливе задоволення. І я просто згораю від цікавості побачити цю всю красу своїми очима!

Тому запршую і вас долучитися до цього цікавого заняття, і задоволення не стане на себе довго чекати! =)


translate

А вы знали, что архитектура влияет на нашу психологию больше всего, из числа остальных видов искусства? Ведь именно она окружает нас повсюду, и если мы можем не слушать музыку, не смотреть на картины или перестать читать литературу, то от архитектуры мы просто не можем деться. Конечно, можно бросить все и отправиться на необитаемый остров, но и там мы, скорее всего построим какое-то бунгало, чтобы спрятаться от различных погодных условий. 

 Поэтому, так же, как мы заботимся о здоровье нашего тела, и едим полезную пищу, мы должны так же питать душу качественными произведениями искусства. Лично я с удовольствием поддаюсь влиянию на себя прекрасной архитектуры, которую удается увидеть. 

 Вот так сидя за столом, слушая спокойную, приятную музыку и попивая вкусный чай, я пишу эту запись. В этот прекрасный вечер я хочу поделиться с вами своими любимыми фотографиями прекрасной архитектуры. Именно в этой части суток мне хочется пересматривать их. И этот, такой простой процесс приносит мне особое удовольствие. И я просто сгораю от любопытства увидеть всю эту красоту своими глазами! 

Так-что приглашаю и вас присоединиться к этому интересному занятию, и удовольствие не станет себя долго ждать! =)


 photo tumblr_mpf0xkwg7W1qiqez6o1_500_zps93ddc3e6.jpg
 photo tumblr_mkt0w7pD8R1rocda8o1_500_zps812ecffc.png
 photo tumblr_mjbdzzAUnD1r338b3o1_500_zps8a89a06f.png
 photo tumblr_mjpzgpUizh1qzh7tdo1_1280_zpsda8fcaad.jpg
 photo tumblr_mffbgqx8tz1qaatj7o1_1280_zps417cec5f.jpg
 photo tumblr_m82iliIugq1r1dcs8o1_1280_zps1d431fb3.jpg
 photo tumblr_m5gffagqX41qgrhaso1_500_zps39744f59.jpg
 photo tumblr_mlggg0PxC61r77nvho1_500_zpsd8350bfe.png
 photo tumblr_mph3p54FUS1ss4ehgo1_500_zps5065ec61.jpg
 photo tumblr_mft6z20iSL1qiqez6o1_1280_zps864ab5e6.jpg

#nowplay: Stéphanie Lapointe – Libre Comme L'eau

Немає коментарів:

Дописати коментар