середу, 9 січня 2013 р.

It's a new year.


Photobucket

Настала пора новорічних свят. Новий рік та Різдво ми уже відсвяткували. Тепер залишились лиш згадки про минулий рік та плани на наступний. Обожнюю цей час, коли в домі стоїть святкова ялинка прикрашена різними блискучими іграшками та гірляндами. В домі пахне мандаринками та солодкою випічкою. На вулиці земля покрита снігом, але снігопад все не вщухає та не вщухає. В цей час я ніби стаю маленькою дівчинкою, мені хочеться бавитись, гратися в сніжки, спускатися з гірки на санчатах, дивитися новорічні фільми та мультики, загадувати всілякі бажання та заїдати це все солодкими мандаринками.    Новорічні свята переносять мене у справжню дитячу казку, тому я стараюсь насолоджуватись кожною хвилиною проведеною з рідними.
І мені здається, що цей 2013-ий рік буде прекрасним та наповнений приємними сюрпризами та подіями, які запам'ятаються на завжди. Саме цього я хочу побажати й вам, мої улюблені читачі!..<3

translate 

Настала пора новогодних праздников. Новый год и Рождество мы уже отпраздновали. Теперь остались лишь упоминания о прошлом году и планы на следующий. Обожаю это время, когда в доме стоит праздничная елка украшена различными блестящими игрушками и гирляндами. В доме пахнет мандаринками и сладкой выпечкой. На улице земля покрыта снегом, но снегопад не утихает и не утихает. В это время я будто становлюсь маленькой девочкой, мне хочется играть в снежки, спускаться с горки на санках, смотреть новогодние фильмы и мультики, загадывать всевозможные желания и заедать это все сладкими мандаринки. Новогодние праздники переносят меня в настоящую детскую сказку, поэтому, я стараюсь наслаждаться каждой минутой проведенной с родными. И мне кажется, что этот 2013-й год будет прекрасным и наполненный сюрпризами и событиями, которые запомнятся на всегда. Именно этого я хочу пожелать и вам, мои любимые читатели!..<3 

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket

#nowplay Train - Shake Up Christmas

2 коментарі: