суботу, 10 березня 2012 р.

Sweet morning.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

 Я сьогодні зранку без жодної краплинки косметики. Все таки вихідні і відпочинок чудово впливають на мене ;) /translate/ Я сегодня утром без всякой капли косметики. Все-таки выходные и отдых прекрасно влияют на меня ;)

На подвір'ї все ще стоїть холоднеча. Вранці на градуснику було -14. Як добре, що вдень світить сонце тому зараз десь 0 градусів. І так буде ще не одинь день. Мій організм почав бунтувати проти такої погоди. Декілька днів тому, я, побачивши сонце, вийшла на вулицю без шапки і пішла до репититора, а мені йти досить далеко. І я б не сказала, що мені було холодно, якби ще не сильний вітер. Та коли я повернулась до дому то на градуснику було -6...хах :) Я зрозуміла, що мій організм просто вимагає потепління =) Тому в таку пору я підбадьорюю себе смачними сніданками ,які роблять мій день набагато приємнішим. Це наприклад млинці з розтопленим шоколадом та гаряча кава з вершками, мм, ось воно - справжнє задоволення! =) І ще вітаю всіх чарівних дівчаток і жінок з чудовим весняним святом, яке нещодавно пройшло. Нехай життя дарує нам якомога більше святкових і радісних моментів...<3 

translate 

На улице все еще стоит холод. Утром на градуснике было -14. Как хорошо, что днем ​​светит солнце, поэтому, сейчас где-то 0 градусов. И так будет еще не один день. Мой организм начал бунтовать против такой погоды. Несколько дней назад, я, увидев солнце, вышла на улицу без шапки и пошла к репититору, а мне идти довольно далеко. И я бы не сказала, что мне было холодно, если бы не было сильного ветра. Но когда я вернулась домой то на градуснике было -6...хах :) Я поняла, что мой организм просто требует потепление =) Поэтому в такое время я подбадриваю себя вкусными завтраками, которые делают мой день гораздо приятнее. Это например блинчики с растопленным шоколадом и горячий кофе со сливками, мм, вот оно - настоящее счастье! =) И еще поздравляю всех прекрасных девушек и женщин с прекрасным весенним праздником, который недавно прошел. Пусть жизнь дарит нам как можно больше праздничных и радостных моментов...<3

Немає коментарів:

Дописати коментар