четвер, 28 квітня 2011 р.

sunbathing/lunch/shopping


Ось вже декілька днів червона лінія на термометрі тримається на позначці +30 С. Ну хіба не чудово? :) Тож прийшовши зі школи я знову вирішила позасмагати взявши з собою деякі підручники та зошити з домашнім завданням. Мені так сподобалося робити уроки на свіжому повітрі! :) Сонце було таке тепле, довкола квітнуть квіти і розпускається цвіт і листя на деревах. Та згодом насунулися хмари, одразу похолоднішало і небо загриміло. Я одяглася більш тепліше приготувала собі зелений чай та пішла на вулицю чекати дощ, я вирішила бути там до останнього =) Але дощу не було, тож я спокійно допила чай, закінчила виконання дом. зав. та пішла до дому...
Ех, завтра п'ятниця, останній навчальний день цього тижня, і після нього аж 4 дні вихідних, так, так, так! :)))
translate
Вот уже несколько дней красная линия на термометре держится на отметке +30 С. Ну разве это не здорово? :) Так-что когда я пришла со школы я снова решила позагорать взяв с собой некоторые учебники и тетради с домашним заданием. Мне так понравилось делать уроки на свежем воздухе! :) Солнце было такое теплое, вокруг цветут цветы и распускается цвет и листья на деревьях. Но потом надвинулись тучи, сразу похолодало и небо загремело. Я оделась более теплее приготовила себе зеленый чай и пошла на улицу ждать дождь, я решила быть там до последнего =) Но дождя не было, поэтому я спокойно допила чай, закончила выполнение дом. зад. и пошла домой...
Эх, завтра пятница, последний учебный день на этой недели, и после него аж 4 дня выходных, да, да, да! :))) 










А це речі, які я сьогодні собі придбала. Серед них: дзеркальце, сумка, лосьон для обличчя, маскувальний олівець і чудовий спонж для очищення лиця.
translate
 А это вещи, которые я сегодня себе прикупила. Среди них: зеркальце, сумка, лосьон для лица, маскировочный карандаш и замечательный спонж для очистки лица.

5 коментарів:

  1. The bag is amazing, I totally love it! And the colour is perfect for the season! :) Nice photos!

    ВідповістиВидалити
  2. Мені взагалі ця серія дуже подобається, і лосьйон в тому числі, я його вже вдруге замовляю, він гарно очищує обличчя, в мене жирна шкіра і він для такої шкіри дуже добре підходить :)

    ВідповістиВидалити