середу, 20 квітня 2011 р.

At the end of the world.


Привіт :) Сьогодні знову був прекрасний, сонячний день. В мене  такий чудовий настрій, іщо я змогла зробити гарні фотографії...та на щастя, нарешті прийшло натхнення і я їх обробила. Також я покажу свій look. Він мені так сподобався *_* Цієї весни, мій вибір у макіяжі - це яскраво рожеві губи. Це може бути матова помада, чи з блискітками, які будуть так красиво переливатись на сонці абож блиск з приємним та солодким ароматом :)
translate
Привет :) Сегодня снова был прекрасный, солнечный день. У меня такой замечательное настроение, что я смогла сделать хорошие фотографии...и к счастью, наконец-то ко мне пришло вдохновение и я их обработала. Также я покажу свой ​​look. Он мне так понравился *_* Этой весной, мой выбор в макияже - это ярко розовые губы. Это может быть матовая помада, или с блестками, которые будут так красиво переливаться на солнце, или же блеск с приятным и сладким ароматом :)
 

4 коментарі: