пʼятницю, 15 квітня 2011 р.

15 april 2011

now 
Привіііт :)
Зараз дванадцята година і я вже вдома. В мене сьогодні не було уроків, і тому сьогодні неймовірно хороша п'ятниця :) У школі був суботник, і ми мокращували наше місто =) Як добре, що це відбулося так швидко. І я нарешті знову зможу гврно виспатись, бо цей тиждень видався такий важкий у моєму ранішньому пробудженя. А ще я зможу нормально погуляти, адже на дворі прекрасна, сонячна погода, хоча й передавали дощі... Настали вихідні, і це прекрасно! :)
translate
Привееет :) 
Сейчас двенадцатый час и я уже дома. У меня сегодня не было уроков, и поэтому сегодня невероятно хороша пятница :) В школе сегодня был субботник, и мы улучшали наш город =) Как хорошо, что это произошло так быстро.  Я наконец снова смогу хорошенько выспаться, так как эта неделя выдалась такой тяжелой в моей утреннем пробуждении. А ещё я смогу нормально погулять, ведь на дворе прекрасная, солнечная погода, хотя передавали дожди... Наступили выходные, и это прекрасно! :)

2 коментарі: