суботу, 9 квітня 2011 р.

09 april 2011

now
Всім доброго ранку :)
Я сьогодні так рано прокинулась, що навіть сама від себе такого не очікувала, о 10 годині. І до того ж я вночі довго не могла заснути. Тож я гарно поснідала і просто не могла відірватись від моєї шоколадки, вона ТАКА смачна :) Цікаво в мене після такої кількості шоколаду алергія не виникне?..хаха:) А ще мені сестра привезла ось таку чорну жилетку, я так давно її хотіла *_* Зараз мені треба скинути дуже багато фотографій на флешку, тому на цьому все. Ще спишимось, люблю вас мої любі читачі! <3 :)))
translate
Всем доброе утро :)
Я сегодня так рано проснулась, что даже сама от себя такого не ожидала, в 10 часов. И при этом я ночью долго не могла уснуть. Я уже хорошо позавтракала и просто не могла оторваться от моей шоколадки, она ТАКАЯ вкусная :) Интересно у меня после такого количества шоколада аллергия не будет? .. хаха:) Я надеюсь :)
А еще мне сестрёнка привезла вот такую чёрную ​​жилетку, я так давно ее хотела *_* Сейчас мне надо сбросить очень много фотографий на флешку, так что на этом все. Еще спишемся, люблю вас мои милые читатели! <3:)))




Немає коментарів:

Дописати коментар