середу, 23 березня 2011 р.

Evening


Доброго вечора :)
Як у вас минає вечір вівторка?  В мене чудово =) Я отримала своє замовлення, а також приготува солодку рисову кашу з фруктами та шоколадними трубочками...ммм:)
Я замовляла ось такий зонтик, він такий яскравий та "весняний", що просто викликає потішення :) А також я отримала засіб для волосся проти лупи. В мене вона чомусь то зявляється, то зникає. І я хочу, щоб вона більше не зявлялася в мене...хаха:) 
translate
Добрый вечер :) 
Как у вас проходит вечер вторника? У меня прекрасно =) Я получила свой заказ, а также приготовила сладкую рисовую кашу с фруктами и шоколадными трубочками...ммм:)
Я заказывала вот такой зонтик, он такой яркий и "весенний ", что просто вызывает умиление :) А также я получила средство для волос против перхоти. У меня она почему-то то появляется, то исчезает. И я хочу, чтобы она больше не появлялась у меня никогда...хаха:)



Немає коментарів:

Дописати коментар