середу, 23 лютого 2011 р.

sweet evening



Мій вечір минає за численними чашками зеленого чаю, різними шоколадними солодощами та виконанням домашніх завдань :) Я хочу ще раз подякувати всім тим хто мене читає, дякую вам, дякую вам за те, що ви заходете до мого блоґу та залишаєте свої відгуки про мої записи, я безмежно вдячна вам, люблю вас, мої хороші <3! 
Сьогодні я додала на мою сторінку картинку з мапами країн тих хто заходить до мого блоґу.
І ще одне, все забуваюсь тут викласти. Ароматизовані мішечки, з просто чудесними ароматами ,зараз в шафі із нижньою білизною в мене лежить мішечок  з запахом шоколаду^^ але вони всі мають різні, дуже класні аромати :)
translate 
 Мой вечер проходит вместе с многочисленными чашками зеленого чая, различными шоколадными сладостями и выполнением домашних заданий :) Я хочу еще раз поблагодарить всех тех кто меня читает, спасибо вам, спасибо вам за то, что вы заходите в мой блог и оставляете свои отзывы о моих записях. Я бесконечно благодарна вам, люблю вас, мои хорошие <3!
 Сегодня я добавила на мою страницу картинку с картами стран тех, кто заходит в мой блог.
И еще одно, все время забываюсь здесь выложить. Ароматизированные мешочки, из просто чудесными ароматами. В шкафе с нижним бельем у меня сейчас лежит мешочек с запахом шоколада^^ но они все имеют разные, очень классные ароматы :)

Немає коментарів:

Дописати коментар