четвер, 24 лютого 2011 р.

recipe №3



І знову я продовжую ділитись з вами своїми способами приготування вівсяної каші. Сьогодні я вирішила зробити класичну вівсянку, тобто залила вівсяні хлоп'я окропом, посолила, залишила їх на 5 хв. потім додала шматочок вершкового масла, перемішала та з'їла :)
А зараз мені хочеться просто завалитись до теплої постілі, та потрібно спочатку завершити ДЗ :) Тому на добраніч мої милі, приємних снів <3 
translate
 И снова я продолжаю делиться с вами своими способами приготовления овсяной каши. Сегодня я решила сделать классическую овсянку, а именно: залила овсяные хлопья кипятком, посолила, оставила их на 5 мин. потом добавила кусочек сливочного масла, пермешала и съела :)
А сейчас мне хочется просто завалиться в теплую постель, но нужно сначала завершить ДЗ :) Так что спокойной ночи мои милые, приятных снов <3 


Немає коментарів:

Дописати коментар